رابطه روش خوابیدن با شخصیت شما

سه شنبه 2 خرداد 1396
9:49
Kelly Hinrichsen

روش نگه داری از رنگ موی برای برهه زمانی طولانی

زمانی به سختی و با حوصله فراوان رنگ دلخواهتان را روی موهای خود در می آورید حالا باید به تفکر محافظت هر چه اکثر از این رنگ باشید . برای نگهداری از رنگ گیسو و ماندگاری بالاتر آن نکاتی را می بایست مدنظر خویش قرار دهید که در ادامه این مطلب از ایران ناز به بازبینی آنها می پردازیم .

از شامپو و نرم‌کننده‌هايي استعمال کنيد که براي موهاي رنگ شده طراحي و توليد شده‌اند‎ . رنگ مو از کارهاي زيبايي است که در صدر دقيقا به عبارتی چيزي است که شما مي خواهيد ولي بعد از مدتي ماندگاري رنگ مو تحلیل رفته و زيبايي خودش را از دست مي دهد . با ما ملازم شويد تا شمارا با ترفندهايي براي بالا بردن ماندگاري رنگ مو هاي تان آشنا کنيم .

پيدا کردن آرايشگر حرفه‌اي و از طرفي نیز رنگ مويی که منجر شود موهايمان عالي شود , کار سختي است . حالا در صورتی‌که چيزی که انتظارش را داشتيم به وقوع پيوست , چقدر ناراحت‌کننده خواهد بود در صورتی اين دوران عالی براي موهايمان , تخت گاز سپري شود؟ ما از متخصصين مختلفي پرسيديم که : شما چه‌طور قدمت رنگ مو را تا آنجا که جا دارااست , طولاني مي‌کنيد؟

جواب‌ها , از آنچه تصور مي‌کرديم ساده‌ترند , خودتان ببينيد!

موهايتان را هر روز شامپو نزنيد

استله بامهازر , متخصص رنگ مو مي‌گويد : شايد کمي چرکالو بنظر بيايد , اما کلیه نيازي ندارند که هر روز موهايشان را بشويند! شستشوي متناوب , چربي‌هاي با‌ ارزشي که رشته‌موهايتان را مرطوب نگاه مي‌دارد را , از موهايتان مي‌زدايد , و همين اتفاق عمر رنگ موهاي شمارا کمتر خواهد کرد . درحال حاضر براي اينکه بين هر توشه شستشو , موهايتان خیس و تميز بنظر برسد , مي‌توانيد از شامپوي کم آب استفاده کنيد .

فردريک استيت نیز که يک کارشناس رنگ موي مشهور ديگر است مي‌گويد : درصورتی که چاره‌اي نيست و بايد هر روز موهايتان را بشوييد , فقط پوست سرتان را شامپو بزنيد نه کل موهايتان را! اين کار به استقامت رنگ موهايتان یاری مي‌کند , و سبب مي‌شود در استعمال از شامپو نيز صرفه جويي کنيد . اين خوب نيست؟

از محصولات صحيح استفاده کنيد

خيلي اوقات , رنگ پريدگي موها کاملاً طبيعي صورت مي‌دهند , ولي گشوده هم موهاي ما لبریز طراوت بنظر نمي‌رسند . در صورتی‌که از محصولات دلخواه استعمال نکنيد , اين نقص‌ تشديد خواهد شد . ريتا هازن کارشناس رنگ موي افراد مشهور مي‌گويد : خيلي اساسی است که از شامپو و نرم‌کننده‌هايي سود کنيد که اختصاصا براي موهاي رنگ شده طراحي و توليد شده‌اند , چرا‌که تولیدات ديگر , براي موهاي رنگ شده خيلي قوي میباشند و تخت گاز رنگ موها را از بين مي‌برند .

جول وارن نیز مي‌گويد هميشه وقتي که مي‌بينم مردمان کلي پول خرج رنگ موهايشان مي‌کنند البته از آن طرف شامپو و نرم‌کننده‌هاي ارزان‌قيمت و بي کيفيت مي‌خرند که رنگ موهايشان را خراب مي‌کند , خنده‌ام مي‌گيرد! دکتر زیبایی نژاد به مشتريانم پيشنهاد مي‌کنم که از شامپو و نرم‌کننده‌هاي منحصر به فرد موهاي رنگ شده‌ي با کيفيت منفعت نمایند .

اين تولید ها فارغ از سولفات و حاوي روغن آرگان براي تأمين چربی سطح موها هستند تا موهايي درخشان و نرم داشته باشيد . همچنين برخي از اين محصول ها حاوي عصاره‌ي چاي سبز نيز مي‌باشند که موهاي شما را تغذيه کرده تا رنگ موها تثبيت و عمرش طولاني شود .

هيچوقت با موهاي خشک داخل استخر شيرجه نزنيد

هميشه نخستین موهايتان را با آب شهري يا آب معدني خيس کنيد . استيت مي‌گويد , که گيسوان شما آب شهري يا معدني را به خود جذب کرده و اجازه نخواهند اعطا کرد تا کلر باطن آب , رنگ موهايتان را از بين ببرد .

از گرما يا سرماي بيش از اندازه دوري کنيد


ميسي کوبلر مي‌گويد : هر وقت مي‌خواهيد موهايتان را بشوييد , بايد از آب ولرم فایده کنيد تا رنگ موهايتان براي مقطع بيشتري استمرار بياورد , و پایان رمز هم , شستشوي سرتان را با آب خنک خاتمه دهيد تا موهايتان براق شود .

رنگ گیسو را مهر و موم کنيد

هر چه بيشتر موهايتان را رنگ کرده باشيد , و هر چه بيشتر سشوار کشيده باشيد , موهايتان مواد مغذي بيشتري را از دست داده است . به همين دليل بهره از قابل انعطاف کننده براي بازيابي مواد مغذي از دست رفته‌ي موها خيلي مهم است .

مي‌توانيد از گونه های ماسک گیسو استفاده کنيد , و هم مي‌توانيد انواع روغن مو را به موهايتان ماليده و شب را به به عبارتی شکل سپري کنيد . دقيقاً مانند اين مي‌ماند که روي پوستتان مرطوب کننده ماليده باشيد . بدين ترتيب کيفيت موها و رنگش عمر بيشتري پيدا خواهند کرد .

رنگ گیسو هايتان را جلا دهيد

وارن مي‌گويد : هر باري که موهايتان را رنگ کرديد , تا نوبت ديگر , مي‌توانيد به سالن‌هاي زيبايي برويد و رنگ موهايتان را جلا دهيد تا به آن درخشندگي ببخشيد و رنگ موهايتان نیز عمرش طولاني شود .

موهايتان نيز به ضد آفتاب احتياج دارد

نوروفروغ خورشيد رنگ موها را کمرنگ مي‌کند , مثلاً موهاي بلوند را به رنگ برنج در مي‌آورد! در‌صورتی‌که مي‌خواهيد در زير فروغ و روشنایی خورشيد بيرون برويد , بايد از محصولاتي که از موهاي شما در قبال UV محافظت مي‌کنند بهره نماييد . درصورتی که برنامه داريد که چند ساعتي بيرون از خانه باشيد , مي‌توانيد از روغن‌هايي که مخصوص درخشان نگاه داشتن موهاست سود نماييد .


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر زیبایی و پوست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]