دلایل دارای اهمیت شکاف تناول کردن لب ها و منش معالجه سوراخ لب

سه شنبه 2 خرداد 1396
10:05
Kelly Hinrichsen

خشک شدن و کنار گذاشتن زدن لب ها قادر است کل برنامه آرایشی شما‌را مختل کند پس می بایست راهی برای پیشگیری و یا این که درمان آن پیدا فرمایید .

به گزارش آلامتو و به گزارش روزیاتو ; زیاد ارگانیک است که در طول فصل های سردتر سال همچون زمستان , لب ها کم آب تر شده و شکاف بخورند . این رخداد بین جمع ای در مقایسه با دیگران طولانی تر واقعه می افتد و آن‌ها ناگزیر می‌باشند که دایم لب های شان را چرب نگه دارند .

«ریدر دایجست» در این رابطه با دو کارشناس پوست مضاعف مجرب سخن کرده و از آنان نظرشان را در امر عارضه ها این دستور جویا شده‌است .

در صورتی شما نیز دربین افرادی قرار دارید که وضعیت مشابهی را تجربه می‌کنید شاید خوب تر باشد که به عوارض این فرمان پی ببرید . با فهمیدن استدلال یک عارضه بهتر خواهید توانست در صدد یافت کردن راهکار برآیید . این مورد ها را با هم مرور میکنیم :
فارغ از ساخت ایمنی برای لب ها در معرض آفتاب قرار می‌گیرید

لب ها در کل اعضایی فراوان اصلی می‌باشند و احتمالا علت با اهمیت این امر نازک بودن پوست آن باشد .

دکتر «جیل وایبل» صاحب و مالک دارای اهمیت مرکز پوست و لیزر میامی دراین باره بیان میکند : ” به جهت نازک بودن پوست لب , مقابل نوروروشنایی آفتاب بسیار اساسی است و چه بسا قابلیت و امکان دارااست در‌این ناحیه از تن سرطان هم ظواهر شود . ”

وی توصیه می کند که هر زمانی بیرون از خانه می باشید روی لب های خویش از مرطوب کننده ای که دارای خواص ضدآفتاب باشد فایده کنید . برخورد بی واسطه با فروغ و روشنایی آفتاب می‌تواند سبب ساز بروز سرطان زودرس شود . درصورتی که لب ها را با ضدآفتاب مرطوب نگه داشتید و گشوده هم لب های تان خشک بود به پزشک کارشناس رجوع کنید .

برای اطلاعات بیشتر برای دلخواه ترین کرم ها می توانید به دکتر متخصص رجوع‌کنید .
مقاله دارای ارتباط : چه گونه خشکی لب را از دربین ببریم؟
حساسیت معالجه نشده ای دارید

دکتر وایبل بیان میکند در شرایطی‌که مراقبت ضروری از لب ها را به کار می آورید ولی باز هم کم آب می باشند ممکن است به یک کدام از محصولات زیبایی که استعمال می کنید آلرژی داشته باشید .

آلرژی می‌تواند یکی‌از دلایل مهم داشتن لب های کم آب باشد . وی در زمینه‌ی انواع حساسیت ها می گوید چه بسا ممکن است به خمیردندان , دهان شویه و یا این که رژلبی که استفاده میکنید آلرژی داشته باشید .

وایبل بر این یقین است برای اطمینان حاصل کردن از آلرژی حاصل از تولید ها آرایشی خوب است که به عنوان مثال یکی آنان را به دوران دو هفته کنار بگذارید و فیض را ببینید . پزشک کارشناس هم میتواند در‌این کار به شما یاری دهد .
به طور مزمن مبتلا به کم آبی لب ها می باشید

گاهی یک توضیح ساده می تواند بهترین توضیح باشد . در بعضا از مورد ها که مدام و با تمام رعایت ها و چرب کردن لب های تان مدام کم آب هستند , باید بدانید که مبتلا به بی آبی مزمن لب هستید .

دکتر معالج وایبل می گوید این نشانه ها عمدتا دربین بیمارانی که تاریخچه ای از بی آبی پوست دارند بیش تر به چشم می خورد . مثلا در بین اشخاص در گیر به پسوریازیس و اگزما بی آبی لب ها نیز شیوع بیشتری داراست .

به گفته دکتر وایبل معالجه میتواند پمادهای چون Aquaphor باشد که بایستی روزی دوبار استفاده شود . بهتر است از چرب کننده های لب که دارنده دکتر زیبایی تهران می باشند بهره نشود به این دلیل‌که خود منجر کم آب تر شدن لب ها می‌شود .
تن تان کم آب یا این که به اصطلاح «دیهایدریت» شده است


اگر لب های تان خشک است احتمالا یک‌سری جام آب بتواند کمک خیر و خوبی به شما باشد .

دکتر معالج «تیپورا شاینهوس» از شایسته ترین متخصصان پوست و استاد کالج کالیفرنیای جنوبی در این باره می گوید که کم آبی می تواند یکی از اصلی ترین عوارض بی آبی لب ها به شمار آید .

وی بیان میکند پوست لب ها در مقایسه با پوست شکل ۳ تا ۱۰ برابر اضافه کم آب می گردد .
مطلب دارای ارتباط : با لب‌ های خشک و سوراخ خورده چه کنیم؟
با دهن نفس می کشید

دکتر شاینهوس میگوید اشخاصی که به جای نفس کشیدن با بینی با دهن نفس می‌کشند , به دلیل تبخیر بیشتری که در دهان صورت می پذیرد , منجر خشک تر شدن لب ها می‌شود .

اشخاصی که با دهان نفس استنشاق میکنند , در معرض حساسیت های مزمن و گرفتگی های بینی قرار دارند و همین عوارض سبب تنفس آن ها از حوزه‌ دهان میگردد . همچنین این امر سبب قاطر و پف کردن در خواب می‌شود .

چنانچه از خواب بیدار شدید و حس


[ بازدید : 64 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر زیبایی و پوست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]