ترفندهای آرایشی و راههای شادابی شکل

سه شنبه 2 خرداد 1396
10:07
Kelly Hinrichsen

چه کسی از صورتی شاداب و با طراوت بدش می آید؟ در حالتی‌که می‌خواهید در هر لحظه طراوت و شادابی را در صورت خویش ببینید با ما همراه گردید .

به نقل از آلامتو و به گزارش روزیاتو ; زمانی که صبح از خواب برمی خیزید و میخواهید تمام خستگی ها و شاید خواب آلودگی ها را برای استارت یک روز تازه نهفته کنید و در ظاهر نیز که شده خود را کمی شاداب خیس جلوه دهید احتمال دارد پیرو راهکاری آرایشی بگردید و به دلیل عدم اطلاع کافی , دلخواه ترین راهکار را به کار نبرید و چه بسا چهره خود را خسته تر هم نشان دهید .

برای دستیابی به این هدف می توانید از ترفندهای آرایشی و بهداشتی ای که در‌این نوشته برای شما برشمرده شده بهره کنید . توجه داشته باشید که‌این استراتژی‌ها به طور کامل نمی توانند خستگی را از صورت شما بزدایند ولی اندکی نیز که شده می توانند موثر واقع شده و درحال حاضر خودتان را خوبتر کنند .
چای بابونه


«آنجلا گیا کیم» یکی از موسسان تالار زیبایی «سیویِر» و محصول ها مربوط به این راس زیبایی بیان می کند : &# دکتر زیبایی بینی در کرج ; هیچ چیزی نمی تواند خوبتر از دم کردن چای اورگانیک بابونه و قرار دادن آن درون فریزر و بعد استفاده از آن بر روی چشمان خسته کارساز باشد .

پاره ای پنبه بردارید , در باطن چای سرد شده بابونه درون نمایید و آن را به مدت ۱۰ دقیقه روی چشمان خود قرار دهید . آنتی اکسیدان مو جود در‌این چای سبب کاهش تیرگی عصر چشم و روشنایی مناطق حریم چشم های تان خواهد شد .
دیده ها را خنک نگه دارید

«مایا زین الدین» متخصص زیبایی در راءس Cassileth Plastic Surgery & Skin Care در بورلی هیلز کالیفرنیا میگوید : “ یخ به عنوان یک ماده ضد تورم ارگانیک می تواند در کاهش تورم و هموار ساختن پوست نقش داشته باشد . ”

وی توصیه می کند که دو قالب یخ را در باطن یک کاسه قرار دهید و آنگاه یک پارچه پاک را باطن آن کاسه فرو ببرید . آن پارچه را همانند یک کمپرس سرد روی چشم های تان قرار دهید .
زنده نگه داشتن رنگ لب ها

یکی سریع ترین راهکارهایی که به شما کمک می نماید هوشیارتر و شاداب تر به لحاظ برسید , عوض کردن رنگ لب های تان است . یکی‌از متخصص ها زیبایی در این باره اعلام می کند همت فرمائید که از رنگ های کدر و تیره ای چون بنفش و قرمز رنگ استفاده نکنید و اضافه رنگ های ارگانیک همچون صورتی و یا این که بی رنگ برای رژ لب خود به کار گیرید .
زرد رنگ ملایم

یک کدام از آرایشگران سلبریتی ها به اسم «آلخاندرو فالکون» از مرکز Osmosis Mineral Colour Cosmetics سفارش می نماید , از کانسیلرهایی با توناژ زرد رنگ ملایم به کار گیری نمائید .

با این رنگ خواهید توانست به زیر چشمان خویش رنگ طبیعی تری بخشیده و قرمزی ها یا این که بی رنگی های احتمالی این حیطه را پوشش دهید . با این توناژ رنگی خواهید توانست , چشم ها براق تر به نظر رسانده و گویی که به مقدار کافی استراحت نموده اید به نظر خواهید آمد .
آبرسانی به پوست

چشم ها فقط عضوی از شکل نیستند که در هنگام خستگی خوب تر است به آنها رسیدگی کنید بلکه پوستی که بی آب باشد و به اصطلاح «دیهایدریت» شده باشد , می‌تواند این شم خستگی را منتقل نماید به دلیل آنکه سبب پف بیشتر در حوزه‌ چشم ها شده و به حیث می‌رسد که فرد به اندازه کافی نخوابیده است .

به میزان اضطراری آب میل کنید و پاره ای از آن را هم روی چهره خود بپاشید . ریختن این اندازه آب سرد روی صورت منجر خواهد شد که عضلات چهره , منقبض و برای مدتی محکم نگه داشته شود .
بالا نگه داشتن موها

یک کدام از متخصص ها پیرایش اعتقاد دارد که بالا بردن موی و قرار دادن آن به حالت دم اسبی محکم می تواند سبب کشیده شدن پوست رخ شده و آن را شاداب خیس به نظر برساند .
به کار بردن رنگ آبی رنگ

خط چشم خویش را از رنگ مشکی به آبی رنگ تغییر‌و تحول دهید . رنگ های سرد در نزدیکی دیده منجر خواهند شد که قرمزی و خستگی چشم کمتر به حیث برسد . با استفاده از ادغام رنگ آبی رنگ به حیث می رسد که به مقدار کافی استراحت کرده و خوابیده اید .
نیاسینامید

فالکون دراین مورد می گوید : “ این مخلوط هنگامی که پای تیرگی های بدور دیده به بین می‌آید , می‌تواند بسیار مفید باشد به دلیل آن که ترکیبی از «ویتامین ب» , گشاینده های عروقی و ضد تورم است .

به این ترتیب با افزایش جریان خون خصوصا در اطراف چشم , سیاهی های این حوزه‌ و پف های احتمالی تحت آن را کاهش می


[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر زیبایی و پوست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]