نمک برای زیبایی پوست , موی , ناخن و دندان

سه شنبه 2 خرداد 1396
10:23
Kelly Hinrichsen

در این که مصرف مضاعف نمک برای سالم کلی تن خطرناک است شکی نیست ولی آیا نمک کاربرد دیگری برای انسان ندارد؟

به گزارش آلامتو و به نقل از مجله تناسب اندام ; این ماده اسرارآمیز به شما امداد میکند پوستی صاف خیس , دندان‌هایی روشن خیس و ناخن‌هایی با ظاهر تندرست تر داشته باشید . تن ما حاوی مواد معدنی و مواد پرخاصیت با غلظتی مشابه آب دریا است , براین اساس جای تعجب ندارد که نمک دریا , یک دوست ارگانیک برای متعادل کردن , حفظ و ترمیم تن و پوست ما باشد .

یکی‌از تفاوت های اکثر لا‌به‌لا نمک دریا و نمک عادی , محتوای مواد معدنی آن ها است : نمک دریا آکنده از مواد معدنی اعم از منیزیم , کلسیم , سدیم و پتاسیم است که همگی آن‌ها نقشی اصلی در سلامت , عملکرد و رابطه سلولی پوست ما ایفا می نمایند . هنگامی‌که تعادل مواد معدنی پوست شما بهم بخورد , علائمی نظیر خشکی , تیرگی , سوزش و لک پیدایش می نمایند , بخصوص وقتی که آب و هوا سردتر و کم آب است . وارد کردن نمک دریا به روال زیبایی‌ شما قادر است به متعادل کردن و بهبود هیدراتاسیون , تقویت سد حافظ پوست و توانمند کردن سیگنال‌های ارتباطی سلول به سلول یاری می‌کند که با ارتقاء سن نماید می شوند .
ماسک متعادل کننده

عسل و نمک , هر دو دارنده خاصیت ضد التهابی برای التیام پوست و التیام جوش و سوزش پوست میباشند . این دو ماده همچنین به متعادل کردن ایجاد چربی و دکتر زیبایی نژاد در لایه هایی از پوست که بیشتر از تمامی مایحتاج است , امداد می کنند . این راه و روش را آزمون کنید ۲ قاشق چایخوری نمک دریا ( ترجیحا دانه ریز باشد ) را با ۴ قاشق چایخوری عسل نپخته ترکیب فرمائید تا خمیری بدست آید که بتوان آن را به راحتی روی پوست پخش کرد . این ترکیب را به صورت یکنواخت روی پوست خشک و منزه پخش نمائید . از زدن این ماسک به ناحیه بدور چشم اجتناب نمایید .

اجازه دهید این ماسک به بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورتتان بماند . پیشین از آبکشی , لیف خزینه را در آب مضاعف گرم خیس کنید و به آرامی آن را فشار دهید . لیف گرم شده را به مقطع ۳۰ ثانیه روی صورتتان بگذارید . زمان شستن صورتتان با آب ولرم , انگشت‌ها را بصورت دایره‌ای روی پوست تکان دهید تا یک لایه‌برداری ملایم صورت پذیرد . بعداز این کار روال حفظ از پوست معمولتان را انجام دهید .
تونر فیس کاهش دهنده چربی

نمک به تزکیه عمیق منافذ , متعادل کردن ایجاد چربی و از بین بردن باکتری‌هایی که می توانند سبب تحریک پوست و ایجادجوش و آکنه بشوند , یاری می نماید . این روش را امتحان نمایید . ۱ قاشق چایخوری نمک دریا را با ۱۲۰ میلی لیتر آب گرم در یک بطری اسپری کوچک , ادغام فرمایید تا نمک به خوبی حل شود . این مخلوط را روی پوست خشک و منزه اسپری فرمایید , در اطراف دیده اسپری نشود . روزی یک یا این که ۲ توشه از آن استفاده نمائید .
اسکراب نرم کننده تن

نمک یک لایه‌بردار طبیعی و ملایم است که سلول‌های مرده پوست را از آن جداگانه می نماید . همچنین دارای مواد معدنی برای نرم کردن پوست و بازگرداندن هیدراتاسیون است . این روش را آزمون نمائید . ۴/۱ فنجان نمک را با ۲/۱ فنجان روغن زیتون یا این که روغن نارگیل قابل انعطاف شده , ترکیب فرمایید تا خمیری غلیظ به دست آید . در صورت رغبت ۱۰ قطره از روغن معطر گیاهی مورد‌علاقه تان را نیز به آن اضافه کنید . این ترکیب را در گرمابه بوسیله لیفی نخی , لیف گیاهی یا این که با کف دست‌ها روی پوستتان بمالید و با ملایمت پوستتان را با حرکتی دایره ای صورت مالش دهید .
اسکراب شاداب کننده

نمک یک لایه بردار قابل انعطاف کننده پوست است که پوست را به وضعیت اولیه‌اش بر می گرداند . آلوئه‌ورا به پوست آبرسانی میکند , آن را التیام می بخشد و به تجدید سلول‌های پوست امداد می کند . اسطوخودوس نیز یک ضدعفونی کننده ارگانیک است که گردش خون را ارتقا می‌دهد . این شیوه را امتحان نمائید . ۲/۱ فنجان نمک , ۴/۱ فنجان آب یا ژل خالص آلوئه‌ورا , ۴/۱ فنجان روغن ( به انتخاب خودتان ) , ۱ قاشق غذاخوری گل‌های خشک‌شده اسطوخودوس و ۱۰ قطره اسانس اسطوخودوس را با هم ترکیب فرمائید . ادغام به دست آمده می بایست یک خمیر غلیظ تشکیل دهد . در‌حالتی که این خمیر بیش تر از حد خشک است , یکسری قطره دیگر روغن به آن بیش تر فرمائید . این خمیر را در حمام توسط یک لیف نخی , لیف گیاهی یا این که با کف دست‌هایتان روی پوست بمالید و با ملایمت پوستتان را با حرکتی دایره ای شکل مالش دهید .
حمام متانت بخش با نمک


نمک کثیفی , آلودگی و سموم را جذب کرده و منافذ پوست شمارا عمیقا پاک می‌کند . محتوای


[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر زیبایی و پوست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]