چه گونه با ماساژ صورتی باریک و کشیده داشته باشیم؟

سه شنبه 2 خرداد 1396
10:24
Kelly Hinrichsen

داشتن صورت باریک و کشیده زمینه ای است که خیلی از خانم ها به آن عشق ویژه ای دارا‌هستند اما تکنیک های آرایشی مختلفی برای رسیدن به‌این ظاهر هست اما با ماساژ اصولی نیست میتوان تا حدودی به صورت باریک رسید .

به گزارش آلامتو و به نقل از فیتامین ; در صورتی قصد دارید شکل خویش را باریک تر فرمائید بایستی از ماساژ لنفی بهره فرمایید تا پف صورت شما که سبب ساز شده صورتتان بزرگتر به حیث برسد کاهش یابد .
ماساژ لنفی فوری

تفاوت دربین صورت مردم عادی و سلبریتی های جذاب در چیست؟ هنگامی به تفاوت دربین میزان راز و شکل اشخاص توجه می‌کنیم , پیدا کردن رخ باریکی که میخواهیم مشابه آن شویم کار رنج است .
چطور در خانه سوای استعمال از تجهیزات خاصی صورت خویش را باریک تر کنیم؟

هنگامی می خواهید رخ خویش را باریک نمائید نسبت به هنگامی که می‌خواهید عضله ها دست و پای خود را خوش فرم فرمایید , نیاز به ترفند های بیشتری دارید . علاوه بر به کار گیری از حرکات یوگای منحصر به فرد صورت , خانم ها میتوانند از ماساژ های آرام بخش برای قابل انعطاف کردن عضله ها رخ و باریکتر کردن آن منفعت کنند .

در اینجا درباره فاکتورهایی که برای باریک خیس کردن چهره می توان از آن فایده کرد حرف می‌کنیم و به شما حافظه می‌دهیم چه‌طور در منزل با اندکی سعی و با استفاده از ماساژ لنفی صورت خویش را باریک تر نمائید .
راز فیس باریک در دوران نوزادی شما نهفته است

در صورتی‌که میخواهید صورت خویش را کوچکتر کنید بدانید که صرفا نیستید . پیشین از این‌که بخواهید شکل خویش را کوچک فرمایید بایستی بفهمید چه چیز باعث شده است صورت کوچک شما بزرگتر از چیزی که واقعا می‌باشد به نظر رسد . برای پاسخ به‌این پرسش بایستی مشاهده کنید هنگامی نوزاد بودید چطور می خوابیدید .
هنگامی نوزاد بودید به رو می خوابیدید یا این که به پشت؟

هر چه تن شما رویش می نماید عضلاتی که دور و اطراف استخوان های چهره شما می باشند هم بزرگتر می شوند . از همین جاست که وضعیت فیس شما به تدریج صورت می گیرد , فک شما شکل می‌گیرد و گونه هایتان برجسته خیس می‌شود .

تا اکنون کسی به شما گفته زمانی نوزاد بودید چه شکلی می خوابیدید؟ بیشتر ژاپنی ها , در روزگار نوزادی رخ خود را به رو روی بازوی مادرشان می نهاده اند , و همین باعث شده فیس این افراد ژاپنی شود!

دکتر زیبایی اصفهان در اروپا نوزادان به پشت می خوابیده اند و به همین بهانه چهره آن‌ها مختلف از ژاپنی ها شده است .

می‌گویند که چهره اروپایی ها کشیده تر از صورت ژاپنی هاست و در قبال فیس ژاپنی ها پهن تر است .

تحقیقات نشان داده است که شیوه خوابیدن شما و این که به پشت بخوابید یا این که به رو , بر روی صورت شما تاثیر گذار است . نوزادان غربی را معمولا بعداز شیر دادن به پشت می خوابانند تا مبادا مبتلا خفگی شوند .
چرا صورت شما بزرگتر به حیث می رسد …

قسمت هایی که سبب می شوند چهره شما بزرگتر به لحاظ رسد , پیشانی , گونه ها , فک و زنخدان می باشند .

چهره کسانی که فک مربعی شکل دارند بزرگتر از بقیه افراد به لحاظ میرسد چون مسافت دو طرف فک آنها از نیز طولانی تر است ; این خصوصیت که بخش اعظم در فیس مردان موجود است در صورت بعضی از خانم ها نیز یافت می گردد . هر چه سن شخص اکثر می‌شود این قسمت موقعیت پف کرده تری پیدا کرده و بزرگتر هم به حیث می‌رسد .

برای این‌که موقعیت پف کرده شکل خویش را از بین ببرید بایستی جریان خون و لنف را در رخ خود بهتر فرمائید چرا‌که یک کدام از مهمترین عوامل پف کردگی شکل می‌باشند . اعتنا به‌این مسائل در افرادی که میخواهند فیس خود را کوچکتر کنند اهمیت زیادی دارااست .


در حالتی‌که بدن خود را به خوبی ماساژ لنفی ندهید , سموم بدن به خیر دفع نمیشوند و نمی توانید به خیر و خوبی چربی سوزی فرمائید . در صورتی مراقب نباشید احتمال دارد گره های لنفی متورم شوند و غبغب بیاورید .

ماساژ گره های لنفی جریان لنف را بهبود بخشیده و به چربی سوزی و دفع سموم بدن امداد می نماید و سبب ساز میگردد پوست شما زیباتر به نظر رسد .
ماساژ لنفی برای باریک تر کردن شکل

یکی دلایلی که شکل شما گران قدر و پف کرده به نظر میرسد , لنف ها می‌باشند . در اینجا ماساژ هایی به شما خاطر میدهیم که به جریان لنف کمک می نمایند تا شکل شما باریک تر شده و صبح ها که از خواب بیدار می‌شوید صورت بهتری داشته باشید .
حرکت ۱ : دست


[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر زیبایی و پوست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]