یادگرفتن ماساژ ژاپنی شکل منحصر بانوان

سه شنبه 2 خرداد 1396
10:24
Kelly Hinrichsen

دکتر زیبایی تهران ماساژ در یک نوشته‌ی علمی شاید کار بی آلایش ای نباشد ولی در صورتی‌که اصول اولیه را طبق فراگیری انجام دهید مطمئن باشید نتایج شگفت انگیزی در ماساژ به دست خواهید آورد .

زنان ژاپنی به داشتن پوست زیبا معروفند . ادله داشتن چنین پوستی این است که آن ها روزمره از پوست خویش نگهداری های ویژه ای می نمایند . خیلی از زنان ژاپنی علاوه بر اصول پایه نظیر پاکسازی پوست و به کارگیری از مرطوب کننده ها , در خانه پوست خود را ماساژ می‌دهند . شاید ماساژ شکل یک کار لبریز هزینه و لوکس به لحاظ رسد که صرفا بایستی در تالار های زیبایی و آرایشگاه ها صورت بپذیرد . اما تکنیک های ماساژی هم وجود دارا‌هستند که خودتان به راحتی میتوانید در منزل از آن استفاده فرمایید .

ثابت شده‌است که مراقبت و ماساژ پوست قادر است بر ترکیب و بافت آن اثر بگذارد و از وحشیانه شدن پوست دوری نماید . البته ماساژ فیس در حالتی‌که تاثیرات مثبت دارد که به طریق درست انجام شود . نتایج عالی وقتی به دست می آید که واحد سنجش فشاری که با انگشتان بر ماهیچه ها رخ وارد می شود به مقدار معینی باشد . در اینجا شیوه ماساژ ژاپنی در منزل را به شما می‌آموزیم .
تاثیرات ماساژ

ماساژ دادن پوست منجر تحریک رگهای خونی شده و گردش خون را خوبتر می کند . زمانی خون رسانی به پوست به نیکی صورت گیرد پوست تندرست و زیبا میشود .


در زیر پوست راز و شکل حدودا سی عضله به هم وصل شده اند . اضافه این ماهیچه‌ها برای طعام خوردن و حالات متعدد رخ استفاده می گردند . عضلات تن در معرض حرکات مداوم و انقباض و انبساط می باشند که منجر میشود انرژی مصرف کرده و مواد زاید ساخت کنند . با ماساژ دادن جریان خون در پوست ارتقا می‌یابد و به استحکام و نرمی پوست افزوده میگردد .
تکنیک های شالوده ماساژ شکل

۱ . جهت حرکات ماساژ

ماساژ فیس بایستی در جهتی صورت بپذیرد که با عضله ها رخ هماهنگی و هارمونی داشته باشد , . در صورتی حرکات ماساژ در سمت صحیح انجام شود سود اش اکثر است .

۲ . مقدار فشار در ماساژ

در ماساژ چهره باید به میزان ای فشار داد که حس اندوه نکنیم . در هر بخش از شکل متناسب با عضله ها به عبارتی نصیب فشار وارد فرمایید . مثلا پوست نازک و اساسی دور چشم به فشار کمتری نسبت به بقیه نصیب ها دارد البته فک و چانه به فشار بیشتری نیاز داراست . .

۳ . سرعت ماساژ دادن

برای این‌که جریان خون در پوست خوبتر شود باید سرعت ماساژ با صربان قلب هماهنگ باشد .
چه وقت هایی نباید رخ را ماساژ داد

در مورد ها زیر از ماساژ دادن صورت پرهیز کنید :

وقتی از دید جسمی خسته اید
وقتی پوست شما در معرض اشعه یو وی قرار گرفته
در قسمت هایی از رخ که جوش و آکنه دارد
وقتی تب دارید
وقتی مبتلا کهیر شده اید
وقتی پوست شما خراشیده یا زخم شده‌است

چه گونه ماساژ دهیم

۱ . از کرم اختصاصی ماساژ به کارگیری کنید

کرم یا روغن ماساژ حرکات ماساژ را تسهیل می کند و مقدار اصطکاک را کاهش می‌دهد

۲ . طرح ریزی ماساژ

نیازی نمی‌باشد شکل خود را هر روز ماساژ دهید . تعداد دفعات ماساژ در طول هفته به مدل پوست شما بستگی دارد . از دو توشه در هفته شروع نمائید . در شرایطی‌که پوست شما در ار ماساژ خشک یا کشیده شد , دفعات ماساژ را کاهش دهید .
ماساژ پایه به طور قدم به قدم

این حرکت نخستین در ماساژ دوچندان معمولی است و راحت می توان در ان مهارت یافت . با حرکات |آرام از پیشانی استارت فرمائید و تا پایین گردن بیایید . پس از اینکه تراز اولیه کامل شد به سراغ مناطقی بروید که به طور بالقوه نگرانی درباره‌ی آنان بیشتر است .

مهیا سازی :

پس از پاکسازی پوست , همگی قطرات آبی رنگ که بر روی پوست صورت مانده با حوله به آرامی خشک کنید . پاره ای کرم ماساژ بردارید و آنرا بین دو کف دست خویش مقداری گرم نمائید و بعد از آن روی پوست چهره خویش بمالید .

فرایند ماساژ

برای این که کرم را به صورت خویش بمالید دو کف دست را روی رخ بگذارید

1

به وضعیت مارپیچی ماساژ دهید و از راءس صورت در راستای خارج بروید . حرکات ماساژ را با ضربان قلب خویش هماهنگ کنید .

2

برای ماساژ دادن پلک بالا , انگشت ها را از حاشیه بینی به جهت بالا ببرید . برای ماساژ دادن پلک زیر انگشت ها را به وضعیت قوسی صورت به سوی کناره چشم ها حرکت دهید . هنگام ماساژ دادن این بخش ها حیاتی خیلی مراقب باشید و زیاد فشار ندهید .

3

انگشت ها را به آرامی از کنار بینی پایین آورده و ماساژ دهید


[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر زیبایی و پوست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]