مزایای روش لیزر ذر رفع جای جوش

جمعه 29 ارديبهشت 1396
2:05
Kelly Hinrichsen

بستری نشدن و عدم نیاز به استراحت
دست‌کم خطرها و عوارض
کاهش جای جوش‌های با صورت بشقابی و با پایه گسترده
مکمل دیگر روش‌ها و رویکردهای درمانی
مرحله دوم : پیلینگ یا این که لایه‌برداری پوست با تری کلرو استیک اسید ( TCA ) و۹۰ %
042915 _ 1215 _ 6 . jpg

لایه‌بردارهای شیمیایی برای رفع جای جوش و ناراحتی‌های پوستی مختلف دیگری مثل پیگمنتیشن , چروک و لکه اثرگذار میباشند . لایه‌بردار شیمیایی جای جوش لایه‌های بیرونی پوست مرده را پوسته پوسته می‌کند تا پوست نو تندستی با رنگ بهتر صریح شود .


از لایه‌بردارهای شیمیایی برای رفع جای جوش صورت و همینطور برای درمان نقطه‌ای جای جوش روی قفسه سینه , گردن یا پشت بدن استعمال می‌شود .

مزیت مهم بهره‌گیری از لایه‌بردار شیمیایی این است که علاوه بر رفع جای جوش , منافذ بسته کاهش می یابند , نقاط پیگمنتیشن مقاوم محو می گردند و بافت پوست بهبود می‌یابد . به علاوه لایه‌برداری شیمیایی به اندازه روش‌های درمانی دیگری مانند لیزر دردناک نیست . ‌

یک سری لایه‌بردار شیمیایی برای معالجه جای جوش در دسترس‌اند که از نظر ارزش , مواد اول به کار برده شده و شدت درمان متفاوت‌اند . لایه‌بردار بتا هیدروکسی اسید ( BHA ) , جسنر , آلفا هیدروکسی اسید ( AHA ) , فنول و TCA از لایه‌بردارهای شیمیایی همگانی محسوب می‌شوند . فنول و TCA مؤثرترین لایه‌بردار جهت رفع جای جوش به شمار میروند , اما حتماً بایستی تحت بررسی پزشک معالج مجرب به کار برده شوند .

منطقه مورد نظر پیش از به کار گیری از فنول و TCA کاملاً منزه میگردد ; گرد هم آیی درمانی TCA حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول میکشد .

دکتر معمولاً توصیه مینماید تا به منظور حصول بهترین سود دو جلسه لایه‌بردای با TCA انجام شود .

بیماران پس از هر نشست درمانی استعمال از لایه‌بردار AHA معمولاً با عوارض جانبی‌ای نظیر قرمزی , پوسته پوسته شدن و خشکی پوست مواجه می گردند , البته این عارضه ها جوانبی معمولاً ملایم‌اند و مانعی بر راز راه انجام فعالیت‌های معمول روزمره به شمار نمی‌روند . نتایج بلندمدت درمان با لایه‌بردار شیمیایی معمولاً دلخواه می‌باشند ; پوست صاف‌تر میشود و کاهش یا این که رفع جای جوش , آکنه و لک از نتایج بلندمدت استفاده از لایه‌بردار TCA محسوب می‌شوند .

مرحله سوم معالجه : لیزر فراکشنال ( فرکشنال )
042915 _ 1215 _ 7 . jpg

درمان با لیزر فرکشنال یک کدام از روش‌های غیرتهاجمی برای معالجه جای جوش است که نیازی به استراحت وبستری شدن ندارد و کار ساده‌ای با حزن بسیار خفیف است که معمولاً جای جوش را تا حد زیادی از بین می برد .

علاوه بر درمان جای آکنه و جوش از لیزر برای کاهش چروک و خطوط ظریف روی پوست و رفع سیاهی ذیل بغل بهره میگردد . این روش معمولاً برای تمام پوست‌ها دلخواه است . در درمان با لیزر از پالسی با فروغ شدید استفاده می شود که میتواند به لایه به لایه پوست نفوذ کند . نوروروشنایی لیزر تولید کلاژن و تجدید سلولی را به طور همزمان تحریک میکند و پوست را سفت میکند . آنگاه لایه آسیب دیده پوست برداشته میشود تا به این وسیله لایه‌های تندرست زیرین پدیدار شوند .

این معالجه جای جوش , بسته به اندازه حیطه زیر معالجه , نهایتا یک ساعت ارتفاع میکشد . بیمار , برخلاف عمل‌های جراحی , می تواند فوراً فعالیت‌های معمول را بعد از لیزر درمانی دنبال نماید . هنگام آماده‌سازی , شکل بیمار کاملاً پاک می گردد و پیش از آغاز معالجه به بیمار نگهدارنده چشم داده میگردد .

این کار معمولاً با بی‌حسی موضعی ( تزریق داروی بی‌حسی در محل زیر معالجه ) انجام میگردد . پزشک معالج کارشناس پوست بعد از تأثیرگذاری داروی بی‌حسی از لیزر منحصر به فرد برای نوسازی پوست سود میکند . با بهره‌گیری از پرتو در اختیار گرفتن شده نور و روشنایی لیزر , لایه‌های بیرونی پوست تبخیر می‌شوند و در سود پوست صاف‌تر و جوان‌تر زیرین صریح میگردد . همان‌طور که لایه‌های کهن پوست برداشته می‌شوند , پرورش سلول‌های نو تحریک می‌شود . کار مرمت پوست با لیزر فراکشنال معمولاً ۳۰ تا ۴۵ دققیه طول میکشد . پزشک معالج به بیمار امداد مینماید تا به نیکی برای این عمل مهیا شود و براین اساس بهترین نتیجه ممکن در درمان جای جوش به دست آید . تعدا جلسات مورد نیاز برای لیزر درمانی رفع جای جراحت سه تا چهار گرد هم آیی هست .

ضمن این‌که مرکزها درمانی با خرید دستگاه لیزر پوست متنوع به‌ فیس سفارشی , بسته به محل و جنس و ظاهر پوست و موی آن حوزه‌ , لیزر مناسب را تعیین مینمایند که با پوست و مو آن حیطه سازگار باشد و بتوان به شایسته ترین نتایج ممکن رسید .

ارزش و هزینه
هزینه از بین بردن جای جوش به عوامل مختلفی مربوط است , از جمله شدت و عمق جای آکنه یا جوش , تعداد جلسات درمانی و وسعت حیطه تحت معالجه .

https://www.drnavaei.com/ جای آکنه و جوش با استعمال از لیزر و لایه برداری علاوه بر اینکه عارضه ها پاره ای دارااست , نیاز به استراحت بعداز جلسات درمانی نمی‌باشد و شیوه درمان جای جوش سریعی محسوب می شود . این راه ها برای جای جوش در دیگر نقاط بدن نیز با صلاحدید کارشناس پوست قابل سود میگردد . توجه داشته باشید در تعیین رویکرد از لا به لا بردن جای جوش چهره به عواملی اعم از عوارض طریق و نتایج درمانی باید اعتنا ویژه ای شود .


[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر زیبایی و پوست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]