کشیدن پوست نوک بینی برای تصحیح کردن برجستگی ها

جمعه 29 ارديبهشت 1396
16:34
Kelly Hinrichsen

یک اسکلت بندی خوب و سفت برای بینی , علاوه بر مراقبت در قبال فروپاشی ساختاری , نقش اساسی دیگری را نیز در جراحی بینی برای بینی های دارای پوست کلفت ایفا می کند . و آن هم سهل و آسان شدن کشیدن پوست نوک بینی برای اصلاح برجستگی های سطحی است . کشیدن پوست بینی بر روی یک اسکلت بندی مطلوب , سفت و کمی بزرگتر , صورت تراز بینی را به وسیله ی نازک کردن پوست کلفت , بهبود میدهد . اگرچه کشیدن پوست کلفت بینی بر روی غضروف های تقویت شده می‌تواند به طور بالقوه برجستگی های سطحی را بهبود دهد ولی منافع زیبایی شناختی این کار بدون وجود منافذ پوستی انعطاف پذیر غیرممکن شاید . در واقع هنگامی پوست قابلیت ارتجاعی کافی را نداشته باشد , عملکرد های بیشتراز حد برای کشیدن پوست شاید سبب ساز به‌وجود داخل شدن خلل در جریان خون و چه بسا عارضه ها غیر مناسب پوستی بشود .

از طرفی در بینی هایی که پوست قطور و قابلیت ارتجاعی بالایی دارا‌هستند کشش بیش تر از حد پوست در بعضی مواقع می تواند بهبود چشمگیری ظاهرا پوست و مشخصات بینی ساخت نماید . دکتر زیبایی کرمانشاه اطمینان بیش تر قبلی از فعالیت جراحی بایستی معیار انعطاف پذیری در همه ی گونه های پوست های کلفت ارزیابی شود به ویژه در بیمارانی که قصد جراحی ترمیمی را دارا‌هستند .

هر چند منافذ پوستیِ مسدود شده یک ابزار مطلوب در درمان بینی هایی می باشند که پوست ضخیمی دارا هستند ولی نمی‌توان اعلام‌کرد که هیچ ریسکی را دربرگیرنده نمیشود . کشش بیش تر از حد پوست ممکن جریان خون را در پوست محدود کند که سبب به سعی نا مناسب گردش خون یا خرابی و مردگی جزء بافت ها در اثر فشار بیشتراز حد بشود . با این حال فساد بافت ها در اثر فشار یک قضیه بسیار کم است , ریسک های کشش بیش از حد پوست اعم از خرابی و مردگی بافت ها , اضافه به وسیله عوامل پیش زمینه ای افزایش مییابد که جریان مواد مفید را در خون مختل می کند مانند مصرف دخانیات , بیماری های مرتبط با مویرگ ها ( مثل دیابت ) , مشکل عروقی ناشی از مصرف کوکائین , یا این که زخم های جراحی پیشین .

عوامل پیش مورد ای دیگری که می‌تواند جریان خون را در پوست مختل کند شامل به کارگیری ی بیشتراز حد الکتروکوتر ( کوتر دارای یک سوزن می‌باشد که به صورت الکتریکی گرم می گردد و برای برداشتن بافت های مضر و زاید از آن منفعت میشود مانند بعضا از خال ها ) و کالبد شکافی وسیع و گسترده می‌باشد . در بیمارانی که دارای پوست , غیر قابل انعطاف و کلفت میباشند مخصوصا اشخاصی که عوامل پیش قضیه ای را که در بالا ذکر شده شده است دارند , برای جلوگیری از خلل در گردش خون , از کشش تهاجمی پوست بایستی اجتناب شود .

برای بیمارانی که بینی کوچکتر از حد نرمال دارند , وسیع کردن اسکلت بینی می تواند مناسب و مناسب باشد اما به خیال و خاطر فشاری که بر روی پوست وارد میگردد منع میگردد . درین نوع از بیماران احتمالا نیاز باشد برای رسیدن به سایز مورد نظر , جراحی تراز ای انجام شود . درین دسته جراحی به طور تدریجی بینی را تقویت می کنند . اگر‌چه پوست سفت چسبیده و کشیده شده ی نوک بینی از لحاظ زیبایی انکارناپذیر است , ضرورتا برای کشیدن پوست بینی به تبارک کردن اسکلت بینی نیاز خواهیم داشت . بسیاری از بیماران دارنده پوست بینی ضخیم می توانند از یک نوک بینی خوش طرح خیس یا این که یک بینی اندکی کشیده تر بهره مند شوند , به عبارت دیگر می بضاعت و توان گفت بهبود شکل بینی برخی اوقات نیازمند یک بینی بزرگ و در عین حال خوشگل میباشد . اگر چه این حال و روز طاقت فرسا , راه‌حل ساده , هنرمندانه و تعریف و تمجید شده ای ندارد , ولی یک بینی گرانقدر تر نسبت به یک بینی کوچک و بد صورت ترجیح داده می‌شود . به عبارت دیگر می شود اظهار کرد یک بینی گران قدر و جذاب تقریبا مدام نسبت به یک بینی کوچک و بد صورت ترجیح داده می‌شود .

شکل بینی مدام اساسی خیس از سایز بینی است

تورم و التهاب طولانی زمان برای بیمارانی با پوست بینی ضخیم

پوست های خیلی ضخیم علاوه بر ضخامت و وزن اضافی , همچنین بیش تر در معرض تورم و التهاب پس از جراحی قرار دارا هستند .

تقریبا در همگی ی بیمارانی که پوست بینی ضخیمی دارا‌هستند , تورم سپس جراحی به ۱۲ تا ۱۸ ماه زمان برای بهبود بدون نقص نیاز داراست . به علت تورم و اعوجاج طولانی دوران , تاثیر حقیقی وواقعی جراحی , دست‌کم تا یک‌سال مشهود نیست . این تاخیرها حتی برای بیمارانی که عمل جراحی ترمیمی انجام ارائه میکنند یا این که برای کسانی که سوابق ی االتهاب بینی ناشی از آکنه , جراحت قبل یا این که آلرژی داشته اند اضافه نیز خواهد بود . علاوه بر این طولانی تر بیمارانی که پوست بینی ضخیمی دارا هستند مستعد ابتلا به تشکیل بافت های زاید در تحت پوست میباشند . دراین گروه از بیماران بحران برانگیز به جهت ضخامت پوست و بافت های ذیل پوستی که احتمال دارد تولید شود ترقی های جراحی برای صورت دهی به بینی تاثیر خود را از دست خواهد اعطا کرد . البته استروئید هایی که به صورت موضعی تزریق میگردند میتواند این بافت های زاید را کاهش داده یا این که حتی از ایجاد آن جلوگیری نماید , درمان بایستی تا وقتیکه همگی ی اثرات جراحت ها فروکش کند ادامه پیدا کند و گاهی اوقات به ماه ها یا سالها فرصت نیاز دارد . در موردها نایاب ولی شدید , تولید غیر قابل در دست گرفتن اثر ها زخم ها میتواند سبب ساز محو شدن شکاف های بینی شده و نتایج غیر قابل برگشتی را ساخت نماید در حالی که درمان آن در دسترس بوده است . خوشبختانه اینگونه موارد بسیار نایاب است .




[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر زیبایی و پوست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]