به چه شکل با ورزش های صورت غبغب را از فی مابین ببریم؟

جمعه 29 ارديبهشت 1396
16:34
Kelly Hinrichsen

فرآیند ارگانیک مسن شدن با بسیاری از تغییرات جسمی و خلل ها زیبایی ملازم است . به ویژه فیس ی انسان تغییرات زیادی را تجربه می کند که عبارتند از : چین و چروک , لکه های پیری , غبغب آوردن , وا رفته شدن پوست گردن و افتادگی پوست زنخدان , تغییر تحول مدل , وا رفته شدن پوست اطراف فک و افتادگی غبغب , نگرانی هایی برای اکثری از مردم ساخت نموده است به خصوص وقتی این تغییرات زودتر از موعد خودش را نشان می‌دهد . این تغییرات سبب میگردد شما حس نمایید پیرتر شده اید و صورتتان تغییر کرده نموده است . بعضی از اشخاص حس می نمایند غبغب خیلی سنشان را بالا برده است حتی در حالتی که واقعا سنشان بالا رفته باشد !!! . خوشبختانه وقتی حرف از چگونگی از در میان بردن غبغب باشد گزینه های متعددی برای ما مطرح می شود از ورزش های انجام شده تا فیلرها و جراحی غبغب .

غبغب چیست؟

واژه ی “ غبغب ” اشاره داراست به گوشتی که در امتداد فک پایین کشیده شده‌است به ویژه هنگامی که خیلی افتاده و شل باشد . در صورتی‌که پوست ذیل اشکال شما آویزان باشد یا از آرواره های شما معلق شده باشد در این حالت شما غبغب آورده اید .

زنان بیش تر از مردان غبغب می‌آورند و معمولا از ۴۰ سال به بالا در گیر آن می گردند البته برخی از افراد در سن ۲۰ سالگی هم شاید غبغب بیاورند . نسبتاً تمامی ی اشخاص این ایراد را تجربه می کنند , اشخاصی که رخ لبریز تری دارا هستند نسبت به کسانی که فیس باریک تری دارا‌هستند بخش اعظم طول می کشید تا غبغب بیاورند .

عوارض ساخت غبغب چیست؟

صد رد صد شما درپی این می باشید که چگونه میتوانید از شر این ایراد خلاص شوید – و احتمالا به همین علت در حالا قرائت این نوشته‌ی‌علمی می‌باشید – البته درک کردن عوارض ساخت غبغب افتاده در وهله ی نخستین می تواند به شما یاری دهد که اصول سفت کردن غبغب و روش های کاهش غبغب را بهتر متوجه گردید . غبغب در اثر سست شدن پوست و کاهش حجم رخ که ناشی از عوامل زیر است ساخت میگردد :

دکتر زیبایی تهران دلیل اصلی غبغب افتاده است . همین طور که ما مسن تر می شویم , پوست , کلاژن و الاستین خویش را از دست می‌دهد ; دو بخشی از پروتئینی دارای اهمیت که به محافظت استحکام و سفت و هموار بودن پوست امداد بخش اعظمی می کند . و قتی این واقعه می افتد , پوست تحت تاثیر نیروی گرانشی جاذبه ی زمین در جهت پایین کشیده می‌شود . در حوالی فک , این افتادگی خودش را به صورت کیسه های گوشتی که به آن غبغب گفته می‌شود صریح می نماید .

ژنتیک
در بعضا از افراد تولید غبغب ژنتیکی است . به همین جهت بعضا از افراد زودتر از موعد در گیر این مشکل میشوند . در صورتیکه پدر و مادر شما زودتر از موعد غبغب آورده اند احتمال دارد این اختلال برای شما هم به‌وجود بیاید .

اثرات مخرب نوروروشنایی خورشید
آیا شما برهه زمانی متعددی در روز خارج از منزل کار می کنید؟ این دستور می‌تواند در ایجاد و گسترش ی افتادگی غبغب نقش داشته باشد . وقتی بیش از اندازه در معرض اشعه UV خورشید قرار می‌گیریم کلاژن جان دار در پوست در طولانی بازه زمانی زخم می بیند . برای شما , بهترین کار این است که گذشته از خارج شدن از منزل از یک کرم ضد آفتاب ( SPF +30 ) منفعت کنید حتی‌در روزهای ابری و چه بسا هم‌زمان با طرز های دیگر پرهیز از تولید غبغب .

کار کردن طولانی مدت با کامپیوتر
به گفته ی دکتر مایکل پراگر , یک جراح زیبایی اهل لندن , کار کردن طولانی بازه با کامپیوتر که در اکثری از شرکت های رواج دارد شما را خیر فقط در معرض غبغب افتاده قرار می‌دهد بلکه پوست گردن را راحت و چروکیده می نماید . همین طور بعضا از اشخاص گفته اند دلایل دیگری نظیر چین و چروک نیز ایجاد می نماید .


سیگار کشیدن
سیگار کشیدن می تواند سبب شود که افتادگی غبغب اکثر شود . دود سیگار دربردارنده نیکوتین و بخش اعظمی از مواد شیمیایی مضر دیگر است که پروسه پیری را نه فقط با آسیب به کلاژن و الاستین سرعت می بخشد بلکه رگ های خونی پوست را باریک کرده و گردش خون تن را مختل می کند . بعلاوه پوست از مواد غذایی که برای حفاظت از زخم بدن بهره می شود محروم میماند مثل ویتامین A .


[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر زیبایی و پوست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]