لیزر جوش شکل و بدن جهت از لابه‌لا بردن و معالجه

جمعه 29 ارديبهشت 1396
16:36
Kelly Hinrichsen

آکنه در میان نوجوان ها و جوان ها شایع است . این بیماری میتواند در اواسط بیست سالگی اشخاص یا حتی آنگاه ظاهر شود . درمان موفقیت آمیز آکنه به وسیله کرم‌ها و ژل‌های موضعی و یا آنتی‌بیوتیک‌ها دوچندان مشقت بار است . آکنه میتواند اثرات مخربی بر اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس افراد داشته باشد .
لیزر جدیدترین فنّاوری برای نزاع با آکنه به حساب می آید . از اکتبر ۲۰۰۲ , لیزرهای مختلفی برای معالجه جوش صورت و تن از سازمان خوراک و داروی امریکا FDA تأییدیه اخذ کرده‌اند . لیزر درمانی ملازم برخی داروها , نظیر آکوتان ( Accutane ) , می تواند مقدار غدد چربی فعال را کم کند .
نکاتی برای مدیر بیماری آکنه :
دستانتان را از رخ خود بدور نگه دارید , چون آنها حامل باکتری‌هایی هستند که می تواند به‌صورت انتقال یابد .
از دست کاری جوش‌ صورت بپرهیزید , چون نیز منجر توسعه باکتری‌ها می گردد و هم جای جوش یا اسکار ایجاد می کند .

بالش خود را تر و تمیز تمیز نمائید . در زمان طولانی , آلودگی‌ها و چربی‌ها بر روی بالش تجمع می‌یابند , درنتیجه پوست شما تر و تمیز در معرض این آلودگی‌ها قرار میگیرد .
عرق‌های رخ خویش را منزه نمایید , زیرا افزایش جوش سرسیاه را سرعت می بخشد .
دکتر زیبایی جسمی و روحی می‌تواند سبب تحریک جوش در بزرگسالان شود , کارایی نمائید تا آنجایی که ممکن است , این تنش‌ها را کاهش دهید .
رژیم غذایی دلخواه . یک رژیم غذایی دلخواه از جمله نوشیدن آب کافی در تندستی پوست زیاد مؤثر است .
هشت ساعت خواب کافی در شب . خواب کافی مضاعف یاری می‌نماید تا استرس شما کاهش پیدا کرده و سبک زندگی سلامتی داشته باشید .
از پوشیدن کلاه , هدبند و امثال آن دوری کنید . زیرا که سبب ساز تجمع عرق و آلودگی‌ها میشود و آکنه را در نصیب خط مو و پیشانی ارتقا می‌دهد .
پول خود را بیهوده صرف مصرف تولید ها بی‌کیفیت نکنید . با دکتر خویش در باب انتخاب شایسته ترین محصول ( متناسب با نیاز و پوستتان ) , به مشاوره بپردازید .
مرتب گوشی خود را پاک فرمایید , زیرا که گوشه و کنار مناسبی برای رویش میکروب‌ها و باکتری‌ها به حساب می‌آید .
علت‌ها و عارضه ها آکنه
کلیه ما تعداد متعددی غده کوچک صحیح در تحت سطح پوست ( به اسم غدد سباسه ) داریم . این غدد روغنی طبیعی به اسم سبوم را ایجاد می‌کنند . این روغن , پوست را صاف و انعطاف‌پذیر می‌نماید . وقتی که سبوم بیش از حد تولید شود , درون فولیکول‌های گیسو تجمع می یابد . در فیض دور و اطراف زیاد مطلوبی برای پرورش یک جور باکتری به اسم باکتری آکنه مهیا می شود . این واقعه می‌تواند در سراسر بدن از جمله شکل , گردن , پشت ( که بعضی وقت ها به آن به کنه “ bacne ” می‌گویند ) و قفسه سینه صورت دهد . این باکتری علت جوش رخ و التهاب پوست می‌شود . در مورد ها شدید سبب ساخت کیست‌هایی در تحت تراز پوست میگردد , در رخ پاره شدن این کیست‌ها جای جوش یا اسکار ایجاد می گردد .


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر زیبایی و پوست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]