ماسک آووکادو و کدوتنبل برای پوست دور چشم

سه شنبه 2 خرداد 1396
9:28
Kelly Hinrichsen

اگر میخواهید پوست بدور چشمانتان تندرست و شاداب باشد باید روشهای نگهداری از آن را بدانید درین مطلب میخواهیم دو ماسک خانگی برای مراقبت تندرست پوست دور دیده را معرفی کنیم :

به نقل از آلامتو و به گزارش بامیلو ; نگهداری از پوست و دیده بوسیله عینک‌های آفتابی و کرم‌های ضد آفتاب هرچه بگوییم اندک گفتیم . البته در فصل تابستان , و مخصوصا فصل‌زمستان بخش اعظمی همچنان این محافظت‌ها را نادیده می‌گیرند .
کرم دور چشم آووکادو

امید واریم شما چشم‌های خویش را در حین فصل تابستان با استفاده از عینک آفتابی محافظت کرده‌ باشید . در حالتی‌که این کار را نکرده‌اید و چشم‌هایتان خشک و ناحیه ذیل چشم در گیر خطوط نازک ناشی از تأثیر زیان آور امواج فرابنفش شده است , آن را با استعمال از کرم چشم آووکادو آرام و مرطوب فرمائید :

به میزان یک قاشق غذاخوری آووکادو برداشته و آن را له نمایید . محتویات سه کپسول ویتامین E را به آن طولانی تر کرده و آن‌قدر نیز بزنید تا خمیری شود . بعد از آن حریم چشم را توسط این خمیر ماساژ دهید . ویتامین E به رفع خطوط نازک چین و چروک پدید آمده , کمک می‌کند و آن را در برابر ضرر بنیادی ناشی از نور و روشنایی خورشید و همین‌طور محفظه مراقبت مینماید . آووکادو یک مرطوب‌کننده فوق‌العاده بوده و دارنده روغن‌های حیاتی و ویتامین B است که پوست را تغذیه می نماید .

همینطور می توانید آووکادوی قابل انعطاف شده را با نصف قاشق چای‌خوری خامه ترش مخلوط کرده و با کمی از این ترکیب حریم دیده را صبح و بعد از ظهر ماساژ دهید .

مقاله دارای ارتباط : گونه های ماسک شکل
کدو تنبل برای رطوبت و مراقبت از پوست

کدو تنبل یک میوه پاییزی فوق‌العاده برای بهبود و مراقبت از پوست است . این میوه دربردارنده روی , ویتامین A , ویتامین C و بتاکاروتن و آنتی‌اکسیدان‌ها بوده که پوست کم آب و در درحال حاضر کهن سال شدن را تقویت می‌نماید . آن‌هایی که پوست خشکی دارا‌هستند , این روز ها در بدترین فصل برای دسته پوست خود قرار دارا هستند . چنین اشخاصی مستلزم تقویت و مرطوب‌سازی پوست خود می‌باشند . براین اساس , در باب نگهداری به پوست خویش کمک کرده و آن را برای این فصل سرد مجهز کنند .
نوشته‌ی علمی دارای ربط : معالجه تیرگی و حلقه های سیاه بدور چشم

یک فنجان کدو تنبل تکه‌تکه شده را به مقطع ۱۰ دقیقه بجوشانید تا نرم شود . کدو را له کرده و آن را در گوشه‌ای نهاده تا خنک شود . وقتی که خنک شد , آن را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون ترکیب کرده و به خیر و خوبی هم بزنید . ماسک را بر روی صورت و گردن بگذارید و اذن دهید به مقطع ۲۰ دقیقه بماند . سپس آن را با آب گرم منزه کرده و بعداز آن از یک مرطوب‌کننده استفاده فرمائید &# دکتر زیبایی پوست ;


[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر زیبایی و پوست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]