ماسک روغن زیتون و عسل برای گیسو

سه شنبه 2 خرداد 1396
9:45
Kelly Hinrichsen

بهترین ماسک موی برای زیبایی و تندرست موهای شما چیست؟ درین مطلب میخواهیم نحوه تهیه و تنظیم یک ماسک موی شگفت انگیز برای داشتن موهایی بانشاط و قشنگ را معرفی کنیم .

به گزارش آلامتو و به گزارش خبر نامه تناسب اندام ; روغن زیتون و عسل , تولیدها تن درستی برای گیسو و سلامت شما هستند . عسل قرن هاست که بعنوان یک معالجه زیبایی در آماده سازی پوست و موی مورد به کار گیری قرار میگیرد . روغن زیتون بخاطر کاربردهای تن درستی اکثری که در رژیم غذایی و زیبایی دارد , معروف است . این دو را در یک فرمان ماسک گیسو عسل و روغن زیتون که فایده از آن آسان است و به موهایتان فایده می رساند , با هم ادغام کنید .

تاریخچه عسل

عسل و زنبورعسل , هزاران سال است که گران بها تلقی میگردند . به گفته انجمن عسل , مصریان به عسل به عنوان یک پیشکش به خدایان و همچنین یکی‌از مواد به کار رفته در مومیایی , خاطره شده‌است . زنبورداری میان مصری ها , یونانی ها و رومی ها همگانی بود . انجمن عسل خاطر نشان می کند دیرین ترین مدرک مراقبت کندوی عسل مربوط به ۲۴۰۰ سال پیشین از به دنیا آمدن مسیح در محل عبادت خورشید , نزدیک قاهره بود . کلئوپاترا به خزینه کردن در شیر و عسل دارای اسم و رسم بود و پاپیا , همسر نرو , امپراطور روم از شیر و عسل روی صورتش استفاده می کرد .
نوشته‌علمی دارای ارتباط : ماسک عسل برای پوست
فواید روغن زیتون

با اعتنا به دکتر زیبایی , روغن زیتون برای قابل انعطاف کردن گیسو و در دست گرفتن شوره راز , موثر است . این روغن از اسیدهای چرب تک غیر اشباع با آنتی اکسیدان های قادر و ویتامین های A و E ساخته شده که به مرطوب کردن و ترمیم پوست و گیسو یاری می کنند .
فواید عسل

هیئت ملی عسل توضیح میدهد : عسل , یک هومکتانت است یعنی رطوبت را جذب می نماید و نگه می دارد . این ویژگی , عسل را به یک انتخاب برای موهای خشک یا مصدوم تبدیل می نماید . همینطور دارنده خواص ضد میکروبی است که آن را به یک منزه کننده اثرگذار تبدیل می کند . با دقت به یک مطالعه انجام شده بوسیله دانشمندان در دانشگاه آمستردام که در ورژن مارس ۲۰۱۰ مجله فدراسیون دولت ها آمریکایی برای زیست شناسی تجربی منتشر شد , معلوم شد که عسل برعلیه طیف گسترده ای از باکتری ها , اثر گذار است .
مطلب دارای ارتباط : عسل چه خواصی دارد؟
دستور تنظیم ماسک روغن زیتون و عسل

انجمن ملی عسل پیشنهاد می نماید از یک قابل انعطاف کننده مو عسل و روغن زیتون سود نمایید . ۱/۲ فنجان عسل رابا ۱/۴ فنجان روغن زیتون ادغام فرمایید . در صورت نیاز , این مخلوط را بمدت ۱۵ ثانیه در مایکرویو گرم فرمائید . با بهره از انگشتانتان , مقدار یه خرده از این مخلوط را روی موهای مرطوب بمالید , از ساقه درسمت انتهای موها بروید . موهایتان را با یک حوله بپوشانید و اذن دهید این ماسک حدود ۳۰ دقیقه روی سرتان بماند . بعد از آن به خیر و خوبی شامپو کرده , آبکشی کنید و موهایتان را خشک فرمائید .
اشکال روغن زیتون و عسل

روغن زیتون در درجه ها و ارزش های دوچندان مختلفی وجود دارد . روغن زیتون فوق بکر , بالاترین کیفیت را داشته و یک گزینش خوب برای چاشنی ها و تولیدات زیبایی است . این نوع روغن زیتون با دست کم فراوری و از اولین فشرده سازی زیتون بدست می‌آید . همان طور که توسط The Olive Oil Source گفته شده , این روغن سرشار از آنتی اکسیدان هاست و طعم تلخی دارااست . روغن زیتون بکر از دومی فشرده سازی بدست میاید و روغن خالص , پس از فرآیند فیلترینگ و تصفیه سازی تهیه می شود . روغن زیتون فوق سبک , اضافه تصفیه میشود و مزه بسیار سبک تری دارد .

عسل نیزدر درجات و منابع مختلفی وجود دارد . رنگ و طعم آن به منبع شهد زنبور عسل یا گل های مصرف شده برای ایجاد عسل , مربوط است . آنها معمولا فراوری نمیشوند و به رنگ سایه های مختلفی از کهربا می باشند . برای ماسک گیسو تان , یک عسل خالص را گزینش نمایید .


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر زیبایی و پوست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]