شایسته ترین ورزش ها برای رفع سلولیت

سه شنبه 2 خرداد 1396
9:47
Kelly Hinrichsen

در دربین سالی احتمال دارد سلولیت به‌تدریج به سراغ شما بیاید پس بایستی قبلی از آنکه سلولیت شما‌را غافلگیر نماید برای رویا رویی با آن راهکاری داشته باشید .

به نقل از آلامتو و به گزارش فیتامین ; سلولیت یعنی چربی های ارگانیک تحت پوست که ظاهری تو رفته و برآمده دارند . این چروک ها زمانی ایجاد میگردد که چربی ذیل بافت پوستی فشار وارد کرده و باعث می گردد پوست ظاهری ترک سوراخ شبیه پنیر یا این که پوست پرتقال پیدا کند .

طبق برآوردهای صورت گرفته ۹۰ درصد از زنان و ۱۰ درصد از مردان در مرحله ای از زندگی خویش احتمال دارد مبتلا سلولیت شوند . در زنان این مسائل اکثر زمان ها در سالهای نزدیک یائسگی صورت میدهد .

تغییرات هورمونی و مخصوصا کاهش تراز استروژن در این عصر می تواند با تغییرات گردش خون و کاهش تولید کلاژن همراه شود . ارتقاء و بزرگتر شدن سلول های چربی و از سوی دیگر کلاژن نازکتر پوست میتواند سبب ساخت ظاهری تو رفته و برآمده در پوست ران ها , باسن , شکم و یا این که حتی زانوها شود .

گرچه سلولیت تمایزی میان قربانیان خویش قائل نمی‌باشد . شاید این بیماری در اوایل دوران نوجوانی چه در اشخاص تپل و چه در افراد لاغر پدیدار شود .

این بیماری به حیث تکنیکی , خطری ندارد , تنها از دید زیبایی ظاهری برای بعضا اشخاص ناخوشایند است .

به همین جهت , صنعت های ایجاد مواد آرایشی و دارویی فرصتی به دست آورده اند تا با ایجاد کرم , لوسیون , معجون , لیزر درمانی و بقیه طرق درمانی راه حلی برای این مشکل زیباشناختی ارائه دهند . ولی برای معالجه سلولیت به شیوه های اصلی تر اعم از ورزش کردن نیاز است .
جنبش ورزشی برای رویارویی با سلولیت

اگر سلولیت به روند توسعه یافته رسیده باشد ( یعنی زمانی که دراز کشیده اید یا این که در آینه نگاه می‌کنید قابل مشاهده باشد ) , درمان آن طاقت فرسا تر است . ولی در‌صورتی‌که در پروسه ابتدایی باشد معالجه آن ساده خیس است . همچنین با ارتقا جریان خون سالم و کاهش چربی ها در آن محل می بضاعت و توان از ایجاد آن پیشگیری کرد .
پایل اسکات

جای اینکه پا را به پهنا کتف گشوده کنید و پنجه پا رو به جلو باشد , یه خرده پاها را بخش اعظم از هم باز فرمائید و پنجه را در جهت دیوار کناری بچرخانید . پنجه چپ به سمت دیوار چپ و پنجه راست به جهت دیوار راست . از همین حالت بدن برای اسکات زدن به کارگیری نمائید .

البته زمانی بالا می‌آیید و به نقطه نخستین بر می‌گردید , ماهیچه‌ها داخل ران را منقبض نمائید .

عضله‌ها باسن را عده نمائید و مطمئن گردید که فشار بیشتر روی قسمت داخلی و خارجی ران هاست .
اسکات با توپ ورزشی

بایستید و پاها را به پهنا شانه گشوده نمایید و توپ را بالای رمز خویش نگه دارید . باسن خویش را در راستای عقب و ذیل ببرید و بالاتنه را ملازم آن پایین بیاورید . توپ را تا مرحله شانه ها پایین بیاورید .

همین طور که بر روی توپ علیه خویش تمرکز کرده اید , سعی فرمایید راز زانوها را عقب خیس از انگشتان پا نگه دارید و سینه خود را بالا دهید . نفس خود را خارج دهید و دوباره به جای نخستین برگردید و دوباره توپ را بالای رمز خویش ببرید .
حرکت پل

به پشت دراز بکشید و دست ها را در کنار خویش قرار دهید , پاها را از زانو خم فرمایید . با فشار به پاشنه ها , باسن خود را بالا بیاورید .

قسمت بالای کمر و شانه های شما بایستی به تشک یا این که زمین فشرده شده باشد . دوباره به سوی پایین برگشته و این حرکت را تکرار نمائید . برای این‌که این جنبش دشوارتر شود این جنبش را یک پایی انجام دهید!
دکتر زیبایی بینی در اصفهان کوهنورد

بایستید . به جلو خم شده و دست ها را روی زمین بگذارید و پاها را بالا بیاورید . شرایط فعلی بایستی در حالت صاف و کشیده باشید . پای راست خویش را در راستای دست راست خویش تا جایی که میتوانید بالا بیاورید . پای خود را برگردانید و این کار را با پای چپ تکرار نمائید . بعداز کامل شدن هر جنبش به شرایط اولیه برگردید و دوباره بایستید .
بالاآوردن پا از پهلو و به کارگیری از نوار کشی

از یک نوار کشی استفاده نمایید و در حالیکه پاهایتان به طور کامل صاف و کشیده است به پهلوی راست دراز بکشید . باند کشی را دور مچ پاهای خود بپیچید . پای چپ را روی پای راست قرار دهید . از بازوی راست خویش به عنوان نقطه اتکا استفاده کنید و بالاتنه خود را از روی زمین بالا بیاورید .


پاهای خود را صاف کرده و پای راست را تا جاییکه میتوانید بالا بیاورید . سعی فرمائید زانوی خویش را صاف نگه دارید . دوباره


[ بازدید : 64 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر زیبایی و پوست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]