علت تداوم داشتن پیرایش بروی پوست های چرب چیست؟

سه شنبه 2 خرداد 1396
9:47
Kelly Hinrichsen

همیشه دکتر زیبایی می‌گویند که دوام پیرایش بروی پوست های چرب طولانی تر از پوست های کم آب میباشد . هیچ میزان آرایشی نمی‌تواند پوست بد را نهفته کند . براین اساس مهیا کردن پوست , مهم‌ترین قدم برای دست نخورده نگه داشتن آرایش و پیرایش در تمام روز است . نخستین از یک تمیز کننده که مخصوص پوست‌های چرب ساخته شده منفعت نمائید .

تولیدات حفظ از پوست برای پوست های چرب , تولید سبوم را تهیه و تنظیم خواهند کرد و منافذ مسدود شده را تطهیر مینمایند . بعد از تمیز کردن , برای جدا کردن سلول‌های مرده‌ی پوست از یک اسکراب صورت خوب فایده نمایید . به این ترتیب , شما یک بوم پاک و صاف برای کار دردست دارید .

بعد از لایه برداری , از یک مرطوب کننده‌ی سوای چربی فایده نمایید . حالا شکل شما برای پیرایش آماده است . مدام آرایشتان را در یک فضا خنک که بخوبی تهویه میگردد انجام دهید , تا صورتتان در هنگام انجام پیرایش , چرب نشود . برای بادوام کردن فونداسیون , به یک پرایمر مات نیاز دارید .

علت تداوم داشتن پیرایش بروی پوست های چرب چیست؟

هر نوع پرایمری , شایسته ترین دوست برای خانم‌هایی با پوست چرب است . پرایمر , چیزی در اختیار فونداسیون قرار میدهد تا به آن بچسبد . اما در استفاده از پرایمر زیاده روی نکنید . در جاهایی که دوچندان چرب می گردند , از میزان پاره ای پرایمر به کارگیری کنید . این جاها معمولا حوزه‌ T شکل شکل ( حوزه‌ پیشانی و بالای بینی ) ,


یا این که قسمت‌های داخلی چهره است . قبل از زدن فونداسیون , اذن دهید که پرایمر بخوبی جذب شود . برای فونداسیون , شما به یک فرمول بادوام و فارغ از چربی نیاز دارید . این فونداسیون‌ها معمولا ضد آب نیز میباشند . اندازه مناسبی از فونداسیون را بصورت نقطه نقطه روی قسمت‌های داخلی شکل بزنید .

با استفاده از انگشتان یا این که قلم‌موی آرایشی , فونداسیون را به جهت خارج با پوستتان ترکیب فرمائید . فونداسیون را روی جاهایی بمالید که به آن نیاز دارید . شما نباید فونداسیون بیشتراز حد به صورتتان بزنید . برای رژ مدل و هایلایترها , فرمول کرم پودری را انتخاب نمائید . این نوع از تولیدها ,

علت استمرار داشتن آرایش بروی پوست های چرب چیست؟

زمان بیشتری را برای بکار بردنشان در چنگ شما قرار می‌دهند . در سود این محصول , براحتی روی پوستتان می‌نشیند . بعضا از خانم‌ها , پلک‌های زیاد چربی دارا‌هستند , بنابراین آرایش چشم آن ها معمولا لیز شده و براحتی منزه میشود . برای ایجاد کردن چشم‌ها نیز از یک پرایمر دیده به کار گیری نمایید .

یک لایه نازک از آن را روی پلک‌ها و تحت چشم‌ها بمالید . این محصول , رنگدانه‌ها را در جایشان اثبات نگه می دارد , در فیض رنگدانه به سایر قسمتهای شکل نمی‌رود . برای ثابت نگه داشتن آرایش چشم در تمام طول روز , از سایه‌های دیده بادوام و ریمل ضد آب استفاده کنید . چند سال قبل ,

جستن یک محصول ابروی خوب کار دشواری بود , البته این روز ها کسانی که اهل آرایش می‌باشند , انتخاب‌های دوچندان زیادی دارا هستند . برای ثابت نگه داشتن آرایش و پیرایش ابروها , از یک پماد ابرو یا یک خودکار چشم دشوار به کارگیری نمایید . این تولیدات برای پوست‌های چرب , ایده آل می‌باشند .


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر زیبایی و پوست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]