آیا مصرف لبنیات منجر ایجاد آکنه شکل میشود؟

سه شنبه 2 خرداد 1396
10:06
Kelly Hinrichsen

آکنه شکل برای هرکسی یک کابوس است و روشهای از بین بردن آن می تواند در شرایط حتمی زیاد اثرگذار باشند البته چرا گذشته از ساخت آکنه از عوامل تولید آن پیشگیری نمیکنید؟

به نقل از آلامتو و به گزارش فیتامین ; یکی‌از وسیع ترین نهاد بدن پوست است . با در حیث به دست آوردن این زمینه به سادگی می قدرت برنامه غذایی که برای قلب و مغز اثر گذار است را به افزایش سالم پوست نیز رابطه اعطا کرد . توت های سرشار از آنتی اکسیدان , صیفی جات چلیپایی , اسید چرب های امگا۳ , و غذاهایی با شاخص گلیسمی زیر میتوانند منجر پوستی براق و براق شوند . اما در باب لبنیات چطور؟

گهگاه سبب ساز بروز مشکلاتی برای سیستم گوارش تن می شوند , اما برای سلامت استخوان ها اثرگذار میباشند . علم در رابطه لبنیات و پوست چه نظری داراست ؟

شکلات و غذاهای چرب از دشمنان کهن پوست و برهان پیدایش آکنه هستند . جدیدا شیر و گلوتن از عاملان دارای اهمیت جوش و آکنه شناخته شده اند . مطالعات آکادمی آمریکایی پوست نشان داده لبنیات می توانند روی آکنه تاثیر بگذارد . دانشمندان از ۲۰۰ نفر در سنین ۱۴ تا ۱۹ سال در رابطه برنامه غذایی شان سوال پرسیدند , و مشخص و معلوم شد افرادی که مشکل آکنه دارا هستند در مقایسه با کسانی که مشکلی ندارند بیشتر شیرهای کم چرب و سوای چربی مصرف کرده اند . اما این استدلال‌ها رابطه ای بین آکنه و شیر پرچرب یا لبنیات بدون نقص پیدا نکرد .

این فیض گیری همگام با مطالعات قبل است , البته پژوهشگران اذعان کرده اند عواملی مانند این مدام یکسان فعالیت نمی کنند .
آیا شیر پرچرب برای توقف از آکنه خوب تر از ناچیز چرب است؟


چربی شیر نیز حاوی چربی های اشباع شده‌است , و دیگر اسید چرب ها را هم دارااست که باعث بهبود سوخت و ساز سلامت و کاهش مقاومت به انسولین می شود . چربی لبنیات اسید چرب های چندگانه نیز دارااست که به سوخت و ساز یاری می کنند , اما برای در دست گرفتن آکنه , این مرحله انسولین است که اهمیت دارااست . احتمال بر این است که هنگامی مقدار انسولین بالا می رود , غدد چرب تحریک میگردند , و جوش به وجود میاورند . در‌حالتی که شیر پرچرب جلوی این ارتقاء را بگیرد , به این ترتیب کمتر جوش خواهیم زد &# دکتر زیبایی ;


[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر زیبایی و پوست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]